VISDOMSORD OM KATTER <3 :)

“Mennesker som hater katter vil komme tilbake som mus i sitt neste liv”.

 

Ordtaket er skrevet av Faith Resnick i boken: “Katter!” – Den perfekte gave til alle kattelskere.

 
 

Godpusejenta mi Dixie Rose <3 🙂 Hun har skjerm på seg fordi pelsen på magen må få vokse ut. Hvis hun ikke har skjermen på seg slikker hun på seg eksem. Dixie er så tålmodig av seg <3 🙂 Skjermen hindrer henne ikke, for Dixie leker og herjer som en kattunge 🙂

 
 

Godpusejenta mi Hera (halvsøster til Dixie) koser seg i armkroken til matfar hvor hun elsker å få kos <3 🙂

3 kommentarer
    1. Yes 🙂 Jeg slipper å bli mus siden jeg er en av de som titulerer meg meg crazy cat lady 🙂

      Du må ha en riktig fin etteriddag 🙂

      Go’klem fra Irene

    2. Phu 🙂 Nå ble jeg lettet siden jeg elsker katter 🙂 Kjekt å vite hvordan det skulle gå i verste fall.

      Fin, fin kveld til deg, mannen din og kattene dine 🙂

      Klem, klem fra Mona Elisabeth

    3. Jippi;)) Jeg er også lettet fordi jeg ikke blir gjenfødt som mus;)) Dette visdomsordet likte jeg;)) Råkost med disse visdomsordene dine,))

      Ha en råfin kveld;))

      Stooor klem fra Else Marit

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg