NYE BILDER AV PUSETRIOEN MIN 😻😻😻

Her kommer nye bilder av pusetrioen min 😻😻😻 Jeg elsker å ta bilder av kattene mine 😊 Håper dere liker bildene mine 😊
 
 
For dere som er interessert i katter kan dere se flere bilder på min snapchatkonto: Brukernavnet mitt er: @abyhakrilas og min instagramkonto: @hakrilas_abyssinere
 
 

Godpusejenta mi Nadina slapper av på armlene på sofaen ❤️😻

 
 

Nadina liker å vise seg fram når hun blir tatt bilde av ❤️😻

 
 

Godpusejenta mi Hera slapper av på puta si i sofaen ❤️😻

 
 

Hera sitter staslig på spisebordet ❤️😻

 
 

Litjgodpusejenta mi Ærle koser seg i fanget min ❤️😻

 
 

Ærle elsker å få ligge tett inntil en av oss når vi sitter i sofaen ❤️😻

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg