(N) HAKRILAS G-KULL 1 ÅR GALMEL 02.05.2017 <3 <3 <3 :)

02.05.2017 fylte (N) Hakrilas G-kull 1 år 🙂 Tenk ett år siden denne trioen kom til verden 🙂 Året har gått kjempefort, og jeg husker som om det var i går at de ble født <3 <3 <3 🙂 

Gizmo bor til en familie med barn, og han er en stor kosegutt <3 🙂 Han har arvet pappas lynne, og han tror at alle andre katter bare er snille 🙂 Gizmo sier gjerne “Jippi” når han ser en annen katt utenfor stuevinduet 🙂 

Grace er i oppdrettet mitt, men hun bor til fòrverter. Det er de samme som eier Felicia. Selv om Grace er fertil, så må hun stille bak i køen, for der er det Felicia som er dronningen. Målet er å få et kull på Grace i løpet av 2017. Jeg har flere utvalgte prinser til henne som kan være aktuelle. Grace er tillitsfull mot andre mennesker, og hjemme hos fòrvertene er det hun som oppsøker nye mennsker og legger seg i fanget på de som kommer på besøk 🙂 Grace er kjempesosial av seg, og skal være med når det skjer, og hvor det skjer 🙂 

Lillesøster Gaya bor også hos en familie som har unger. Hun er husets prinsesse, og hun er trygg og selvstendig 🙂 Gaya elsker også å få kos og oppmerksomhet fra mennesker, og hun er i full fart hele dagen 🙂 

Som oppdretter er jeg kjempeglad når eierne av kattunger som jeg selger er fornøyde med kattungene de kjøper, og det betyr så mye at det er full klaff mellom mennsker og kattungen. 

 


Storebror Gizmo <3 🙂 På dette bildet er han nesten 12 uker gammel. 

 


Storesøster Grace <3 🙂 Hun er også ca. 12 uker gammel på dette bildet. 

 


Lillesøster Gaya <3 🙂 Ca. 12 uker gammel på dette bildet 🙂 

 


Kattungene i (N) Hakrilas G-kull slapper av <3 <3 <3 🙂 

 

 

Gratulerer med ett års dagen til trioen i (N) Hakrilas G-kull 🙂 

 

 

 

 

 

 

 

#abyssiner #abyssineroppdrett #g-kullet #hakrilaskull #bursdag #2016 #bilder 

 

4 kommentarer
    1. Grattis med dagen til trioen i g-kullet 🙂 Kjekt å se gjensyn med bilder av dem 🙂
      Fin, fin lørdag til deg, mannen din og kattene dine 🙂
      Klem, klem fra Mona Elisabeth

    2. Gratulerer med ett årsdagen til g-kattene 🙂 Jeg gratulerte på facebook, men sender en forsinket gratulasjon her også 🙂
      Det var moro å se Grace da vi kom på besøk på utstillingen på Scandic Lerkendal. Hun har jo blitt så stor siden jeg så henne sist.
      Hvis jeg skal få si en ting jeg mener med hånden på hjertet, er det at du er en flink oppdretter som vil det beste for kattene dine, og du er flink til å finne eiere til kattungene. Oppdretteren til Maco fortalte at hun hadde vært uheldig med kjøperne tre ganger, og da hadde hun hentet tilbake kattungen hun hadde solgt til dem. Jeg renger med hun ikke er den eneste.
      En fin kveld ønskes deg 🙂
      Godklem fra Irene

    3. Mona Elisabeth: Tusen takk for det 🙂 Året har gått kjempefort, og jeg synes det var som i går at trekløveret til Elvis og Nadina lå i fødekassen 🙂 Den gjengen der var et kjempeherlig kattungekull som utviklet seg fort 🙂

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag 🙂

      Purr, purr, fra kattene og matmor Toril

    4. Irene: Tusen takk for det 🙂 Året har gått fort, og jeg husker som i går da kattungene var i fødekassen frem til de var 3 uker gamle, og G-kullet var en kjempeherlig gjeng. Alt gikk som smurt fra fødsel til de flyttet, og det er når det går så fint at man som oppdretter kan slappe av, for du vet at kattemammaen gjør jobben, og den jobben vi tofotinger har er å kose med kattungene slik at de blir tygge og tillitsfulle til mennesker 🙂

      Jeg har aldri vært uheldig med noen av kjøperne på mine kattungekull, men de seneste år har jeg blitt mer nøye å se på hvilken kattunge som kan matche de nye kjøperne. Hvis en kjøper ønsker å prøve seg på utstilling, ja da finner jeg den beste kattungen i kullet, men jeg påpeker at det er ikke sikkert de fortsetter den utviklingen. Jeg sier også at jeg ikke kan garantere for at katten vil trives på utstilling.

      Det er mange som har vært uheldig med kjøperne sine, dessverre, men heldigvis har vi oppdrettere mulighet til å ta tilbake en kattunge hvis det skulle skjer.

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag 🙂

      Purr, purr, og stor klem fra kattene og matmor Toril

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg