AVSLAPPEDE KATTER <3 :)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Huspusen min som jeg hatte (Svartfot) i en nokså uergonomisk liggestilling 🙂 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Huspusen jeg hadde (Svartfot) på 6 kg fikk jammen meg plass i denne kurven 🙂 Kjempebra jobba tenkte jeg 🙂 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Abyssinerhunnkatten jeg hadde (Corvette) i meget avslappet sovestilling 🙂 

 


Godpusejenta mi Nadina fikk jammen meg plass ved siden av stereoanlegget 🙂 Dette bildet ble tatt i januar 2010. 

 


Abyssinere vet kjempegodt hvordan de kan slappe av på en flatskjerms-TV 🙂 Her er det godpusejenta mi Nadina som slapper av <3 🙂 

 


Godpusejenta mi Dixie Rose var den som først begynte å legge seg på gardinstangen for å slappe av <3 🙂 

 


Godpusegutten min Elvis lærte nokså fort <3 🙂 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#abyssiner #avslappedeabyssinere #avlsappedekatter #bilder #avslappet #katter #kjæledyr

 

18 kommentarer

Siste innlegg