QUALITY HOTELL PANORAMA, ET KJEMPEKOSELIG HOTELL MED SERVICEFYLTE OG POSITIVE ANSATTE SOM YTER SERVICE :) (Sponset innlegg)


09.07 – 10.07.2016 arrangerte vi i Katteklubben Midt-Norge vår årlige internasjonale katteutstilling i Heimdalshallen, og vi i klubben hadde fått en kjempesuper avtale for våre utstillere og dommere på Quality Hotell Panorama! Dette er noe vi i klubben setter kjempestor pris på 🙂 Hotellet tillater dyr på hotellrommene, og det er vi katteutstillere kjempefornøyd med 🙂 

 

Når man reiser med katt på utstilling i en annen by velger mange å overnatte på hotell. De aller fleste hotell har rom hvor det er tillatt å ha katter/hunder, men noen hotell tar seg litt ekstra betalt for å ha hund/katt på rommet. Akkurat det synes jeg er helt greit! Når man har et dyr på et hotellrom blir det litt mer rengjøring for de renholdsansatte, og de bruker kanskje litt lengre tid på rengjøring av rom hvor det har bodd hund eller katt. 

I år igjen hadde vi i Katteklubben Midt-Norge fått en kjempeflott avtale på Quality Hotell Panorama hvor våre utstillere kunne bo, og prisen var kjempebillig! Det satte i hvert fall våre utstillere kjempestor pris på 🙂 

I år var jeg nok en gang kjempeheldig som fikk lov til å bo på Quality Hotell Panorama. Det setter jeg kjempestor pris på 🙂

 


Bildet tatt fra inngangdøren på Quality Panorama Hotell.

 


Resepsjonen på Quality Hotell Panorama. 

 

Det første som møter deg når du kommer inn døren til Quality Hotell Panorama som gjest, er en atmosfære i resepsjonsområdet og lobbyområdet som er kjempekoselig, hjemmekoselig, lun og varm. Belysningen og interiøret er det som gjør atomosfæren så kjempekoselig som den er 🙂 Som hotellgjest er førsteinntrykket på hotellet det viktigste, og det første som møter en som hotellgjest. Resepsjonen og lobbyen er jo det første vi som hotellgjester møter når vi kommer inn døren til hotellet. 

Når man henvender seg i resepsjonen møter man alltid smilende, positive, blide og serviceinnstilte resepsjonsansatte som ønsker deg velkommen, og at gjesten må ha et fint opphold. Det gjør at man som hotellgjest føler seg velkommen. De gjør alt hva de kan for at vi som hotellgjester skal ha det bra under hotelloppholdet! 

 


Noe av det første jeg som hotellgjest på Quality Hotell Panorama ser i lobbyen er en peis som står der. 

 

Den peisen som står i lobbyen, er med på å gjøre lobbyområdet hjemmekoselig og lun 🙂 Jeg har ikke sett en lobby på noen hotell hvor jeg har bodd som har en peis stående i lobbyen. Det er kjempekoselig når peisen er tent 🙂 

 


En sittekork nede i lobbyen. 

 


En annen sitteplass nede i lobbyen. 

 

Noe av det første jeg legger merke til i lobbyen er en kjempekoselig sofakrok med noe av den fineste og duse belysningen som jeg noen sinne har sett i en lobby på et hotell! Det er nettopp det som gjør at jeg som hotellgjest får lyst til å sette meg ned i  sofakroken med en kopp kaffe/te for å lese avisen. Jeg kaller lobbyen for innbydende for hotellgjestene! I etasjen over resepsjonen har de flere små sofagrupper hvor det er mulig å sette seg ned med en kopp kaffe eller avis. Som hotellgjest føler jeg meg avslappet i lobbyen når jeg ser den kjempefine, lune og duse belysningen. 

 


Bildet tatt inne i puben/baren. 

 

I samme etasje som lobbyen, resepsjonen, frokostsalen og restauranten har hotellet også et område som brukes som pub/bar. Der er det også sittegrupper hvor hotellgjestene kan slå seg ned med en kopp kaffe/te, avis eller noe å drikke. 

 


Inngangen til frokostsalen/restauranten. 

 

På mange hotell er resepsjonsområdet og lybben preget av å være litt sterilt, kaldt og upersonlig med minimalt med farger på vegger og møbler, men over hodet ikke på Quality Hotell Panorama! Det virker for meg at hotellet bevisst har vektlagt at hotellet skal være hjemmekoselig og lunt. Belysning og lunhet gjør noe med sinnstemningen til oss mennesker, og dus og lun belysning virker avstressende. Her har mange hotell mye å lære av Quality Hotell Panorama 🙂

 


Korridoren i 4.etg hvor jeg bodde. 

 


Hotellrommet hvor jeg bodde sett fra inngangsdøren til rommet. 

 


Bildet tatt fra vinduet mot utgangsdøren på hotellrommet. 

 


Senga og skrivepulten på hotellrommet. 

 


Badet med dusjkabinettet. 

 


Vasken på badet på hotellerommet. 

 

Når jeg bor på hotell, forventer jeg at hotellrommet er gjort godt rent før jeg tar det i bruk. Det var det så absolutt da jeg kom inn på hotellrommet hvor jeg bodde. Regngjøringen var upåklagelig! Rommet var som et hotellrom stort sett er med en seng, en skrivepult, TV, minibar (som jeg aldri tar noe av), skap, benk for å sette fra seg kofferter og en stol for å slappe av i. Jeg har opplevd hotellrom hvor jeg ikke har fått luftet noe, fordi det ikke har vært barnesikring på vinduet. På vinduet på hotellrommet på Quality Hotell Panorama har vinduene barnesikring, og det gjør at jeg trygt kan lufte, og jeg vet at kattene ikke har en sjanse å komme seg ut av vinduet! 

Typisk for kattene når man skal på utstilling lørdagsmorgen, er at kattene gjemmer seg under senga. Flere av mine rasekattvenner som har langhårskatter har fått frem støvete katter pga dårlig renhold under senga. 

 


Elvis var også under senga en tur, og han fant denne som lå under senga 🙂 Han var totalt støvfri da han kom frem 🙂 

 

Jeg sliter jo med reumatisme, og jeg kan våkne mye om natten med smerter i leddene mine. Derfor er jeg avhengig av å ha god madrass i senga mi. Noen hotellsenger er så som så å ligge på, men den sengen på Quality Hotell Panorama var kjempegod å ligge i, og madrassen skulle jeg ønske å ha hjemme! 

Siden katteklubben jeg er med i arrangerte utstillingen, rakk jeg dessverre ikke å spise frokost før vi måtte dra bort i hallen for å forberede utstillingen. Jeg kan likevel med hånda på hjertet si at jeg vet med 100% sikkerhet at frokosten på hotellet er kjempebra. De har alt for en hver smak. Her kan du velge i stekt egg, kokt egg, eggerøre, bacon, frukt, yoghurt, frokostblanding, oster i flere varianter, forskjellige typer kjøttpålegg, melk, juice, kaffe, te og mye mer. 

 


Frokostsalen og restaurant Müller. 

 


Frokostbuffeten. 

 


Frokostbuffeten på Quality Hotell Panorama. 

 


Frokostbuffeten på hotellet. 

 


Frokostbuffeten. 

 


Frokostbuffeten. 

 

Lørdagskveld 09.07.2016 etter utstillingen var vi noen abyssinervenner som kjøpte oss middag på restaurant Müller. 

 


Jeg kjøpte meg denne hamburgeren med søtpotetchips, og det smakte kjempegodt 🙂 

 

Quality Hotell Panorama litter på Tillerbyen i Trondheim, ca. 7 km sør for Trondheim sentrum. I nærheten av hotellet finner man alt man trenger, kjøpesenter (bl.a City Syd) og restauranter. 

Bussforbindelsen fra Trondheim sentrum til hotellet er kjempebra, for buss nr.46 går hvert 15. minutt hele dagen frem til kvelden. 

Utenfor hotellet er det bra med parkering for hotellgjestene. 

Hotellet har 9 forskjellige konferanselokaler, og den største salen har kapasitet på inntil 270 personer. Det er et fornuftig alternativ for kurs og konferanser. Jeg har selv vært på en stor konferanse på hotellet, og det fungerte kjempebra! 

Den servicen man som hotellgjest på Quality Hotell Panorama får fra de ansatte, er bare helt unik, enestående og kjempeflott 🙂 Det hørte jeg flere av mine rasekattvenner og rasekattkollegaer påpeke. Når vi dro på katteutstillingen lørdagsmorgen 09.07.2016, ønsket resepsjonisten oss en kjempefin dag, og lykke til. Da vi kom tilbake til hotellet om ettermiddagen, var resepsjonisten interessert i å høre hvordan det hadde gått med kattene. Man føler som hotellgjest at man blir sett! 

Med hånden på hjertet anbefaler jeg alle jeg kjenner til å bo på Quality Hotell Panorama! Det er et hotell som har fått stor plass i hjertet mitt, og det er kjempefantastsik å bo på hotellet 🙂 

Tusen hjertelig takk for at jeg fikk bo hos dere fra 08.07 – 10.07.2016 sammen med abyssinerhannkatten min Elvis 🙂 Det setter jeg kjempestor pris på 🙂 

 


Her finner dere hjemmesiden til Quality Hotell Panorama: https://www.nordicchoicehotels.no/quality/quality-hotel-panorama/”>https://www.nordicchoicehotels.no/quality/quality-hotel-panorama/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#qualityhotellpanorama #quailtyhotell #hotell #mittinntrykk #personligmening #bilder #anbefaling #sponsetinnelgg 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Du har skrevet et fint og utfyllende innelgg om hotellet, og jeg får lyst til å bo på hotellet. Jeg synes du skriver ærlig når du omtaler hotellet, for du forklarer hvorfor du mener at du liker hotelelt. Kjekke og fine bilder du har tatt.
      Fin, fin lørdag til deg, mannen din og kattene 🙂
      Klem, klem fra Mona Elisabeth

    2. Du har skrevet et råbra innlegg snuppa mi, og tatt mange fine råfine bilder fra hotellet;)) Jeg har vært innom hotellet. Og synes så fint ut når jeg kom inn døra.
      Det er artig å lese hvordan du opplevde å bo på hotellet;))
      Ha en fin kveld;))
      Stooor klem fra Else Marit

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg