TROR (N) HAKRILAS FELIX HAR MISFORSTÅTT NOE…. :) TO NYE BILDER AV (N) HAKRILAS FELIX OG KAMERATEN HANS MISHO <3 <3 :)

Jeg har fått noen bilder fra den nye eieren som har kjøpt Felix fra (N) Hakrilas F-kull. Felix bor i Sverige hos en som heter Oliver, og Oliver hadde fra før en britisk korthår som heter for Misho. Misho og Felix er blitt kjempegode venner 🙂 De leker, tuller, tøyser og henger sammen dagen lang <3 <3 🙂

I dag har jeg lyst til å vise dere to kjempeherlige bilder av Felix som jeg har fått av ham 🙂 

 


Britisk korthårskatten Misho og Felix <3 <3 Jeg tror Felix har misforstått noe vesentlig her, eller hva? 🙂 Foto: Oliver Majed

 


Misho og Felix nyter solen og godværet <3 <3 🙂 Foto: Oliver Majed

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#abyssiner #britiskkorthår #rasekatter #sommer #kattekos #bilder 
 

 


 

8 kommentarer
    1. Åhhhh såååå råfine bilder bilder snuppa mi;)) Jeg har sett de samme bildene som han har lagt ut på Aby og somaliringen sin facebookgruppe. Og jeg kommenterte under de samme bildene;)) Han burde ha vunnet en fotokonkurranse med de bildene der. For han får frem den minste detalj;))
      Ha en fin søndag;))
      Stooor klem fra Else Marit

    2. Det var jammen kjekke og morsomme bilder, og bildet av Elvis på ryggen til britisk korthårskatten var kjekt 🙂 Du snakker om størrelsesforskjell 🙂 Fantastsik 🙂
      Fin, fin ettermiddag ønskes deg, mannen din og kattene dine 🙂
      Klem, klem fra Mona Elisabeth

    3. Du og du så fantastsike bilder av Felix og den andre katten <3 Du snakker om å fange bildet i rette øyeblikk på det første bildet 🙂 Det var et fantastsik bilde 🙂
      En fin kveld ønskes deg 🙂
      Godklem fra Irene

    4. Åhh, så skjønne de er ! Spesielt liker jeg den korthårede. Jeg hadde en “Engelsk Blå” som jeg savner veldig. Den som er avbildet minner mye. Men hvor får man kjøpt dem ? Jeg bor i Oslo. Det behøver ikke være en rasekatt. Har søkt på internett, men finner ikke noe. Flott blogg du har !

    5. anne: Tusen takk for en kjempekoselig kommentar 🙂 Kjempekoselig at du likte bildene og bloggen min 🙂 Hvis du går inn på: http://www.nrr.no Der finner du en oversikt over alle rasekattklubbene i Norge, og det finnes flere rasekattklubber i Oslo og omegn. De fleste rasekattklubber har en oversikt over oppdrettere med mail og telefonnummer til dem. Så sjekk der du 🙂

      Ønsker deg en kjempefin onsdags ettermiddag 🙂

      Purr, purr fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg