EKTE MORSKJÆRLIGHET MELLOM MOR OG BARN <3 <3 :)


Dette bildet kaller jeg for “Ekte morskjærlighet” <3 Bildet tok jeg 23.11.2011 da (N) Hakrilas D-kull ble født (Dixie, Dario Dioz, Demitriz og Decenta). Bildet viser en lykkelig mamma Nadina sammen sin førstefødte kattunge, og det gjenspeiler morskjærligheten som en kattemamma har til kattungene sine <3 🙂 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#abyssiner #abyssinerkattunger #kattunger #kattungekull #bilde #morskjærlighet #rasekatt

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Dette bildet husker jeg godt, og jeg sa det til deg den gangen at du burde sendt det inn til en fotokonkurranse 🙂 Gjorde du ikke det?
      Når du ser Nadina så viser bildet at Nadina sier at det er hennes kattunge <3 Jeg blir varm i hjertet av å se på bildet 🙂
      En fin dag ønskes dag 🙂
      Godklem fra Irene

    2. Åhhh såååå råfint bilde av Nadina og kattungen;)) Og det bildet er bare råfint med masse kjærlighet;)) Se på det blikket hennes da.
      Ha en fin ettermiddag snuppa mi;))
      Stooor klem fra Else Marit

    3. Bildet taler for seg selv, og sier mer enn tusen ord. Vakkert og uttrykksfult bilde <3
      Fin, fin kveld ønskes deg, mannen din og kattene 🙂
      Klem, klem fra Mona Elisabeth

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg