NYE BILDER AV DEN KJEMPEHERLIGE KATTUNGETRIOEN I (N) HAKRILAS F-KULL <3 <3 <3 :)


(N) Hakrilas Felix 11 uker gammel 05.04.2016 <3 🙂 

 


Godpusegutten Felix <3 🙂 

 


(N) Hakrilas Florence 11 uker gammel 05.04.2016 <3 🙂 

 


Godpusejenta Florence <3 🙂 

 


(N) Hakrilas Felicia 11 uker gammel 05.04.2016 <3 🙂 

 


Godpusejenta Felicia <3 🙂 

 


Florence og Felix på ovnen 🙂 

 


Felicia og Felix slapper av <3 🙂 

 


Kattungetrioen i (N) Hakrilas F-kull (Felicia, Felix og Florence) 11 uker gamle <3 <3 <3 🙂 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#abyssiner #abyssinerkattunger #kattunger #kattungekull #katter #kjæledyr #bilder

 

7 kommentarer
    1. Vakre bilder av kattungene, og Felix ser avslappet og henslegt ut der han ligger <3
      Jeg er gald for jeg har fått truffet kattungene så ofte som jeg har hjemme hos deg, og det var har vært koselig å få fulgt med dem siden de nesten var nyfødte 🙂
      En fin ettermiddag ønskes deg 🙂
      Godklem fra Irene

    2. Åhh sååååå råfine bilder av kattungene snuppa mi;)) Da jeg besøkte deg i påska likte jeg godt Felix. Og han forelsket jeg meg i;))
      Ha en fin torsdag;))
      Stooor klem fra Else Marit

    3. Du verden hvor fort ukene har gått siden de ble født. Det er ikke mange ukene siden du fortalte nyheten på facebook, blogg, snapchat og instagram at kattungene var født, og nå er det 11 uker 🙂
      Bildet av Felix liggende på med labben ned var kjekt å se, og han ser så avbalansert og tyrgg ut der han ligger 🙂
      Fin, fin kveld til deg, mannen din og kattene dine 🙂
      Klem, klem fra Mona Elisabeth

    4. åh fyttigrisen så herlige de er. og for noen flotte bilder! har selv en liten pus (som er blitt så stor) de vokser så fort. men har fått valper da. så her er det full fest 🙂 det er så koselig med dyr! kos dere videre. må si du har en utrolig flott blogg her. 🙂
      ***FØLGER 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg