SOMMERKOS FOR KATTENE PÅ VERANDAEN :)


Godpusejenta Nadina koser seg ute på katteverandaen <3 🙂

 


Godpusejenta Nadian synes det var kjempegodt å kose seg ute på katteverandaen i dag når det var varmt og godt <3 🙂

 


Katter har i likhet med oss mennesker godt av D-vitaminer fra sola. Her slapper Nadina av ute på verandaen 🙂

 


Godpusejenta Dixie Rose koser seg ute på verandaen <3 🙂

 


Godpusejenta Dixie Rose slapper av og koser seg ute på verandaen <3 🙂

 


Dixie Rose elsker varme, og om vinteren når vi fyrer i ovnen ligger hun under ovnen for å varme seg 🙂

 


Siden det har regnet mye i sommer, har ikke kattene vært så mye ute på verandaen. De liker slett ikke regnværet. Dette var en av de første gangene Elvis har vært ute på verandaen i lang tid, og godpusegutten Elvis koste seg kjempemasse <3 🙂

 


Godpusegutten Elvis koste seg, og lå og fulgte med på småfugler og måker, og jaget innsekter <3 🙂

 


Elvis slapper av ute på verandaen 🙂

4 kommentarer
    1. Hei! Kjempe fin blogg du hadde! Jeg selv skriver en blogg om hvordan det er å være syk og lide av depresjon. Ta gjerne en titt og trykk gjerne på facebook-knappen under innlegget for å dele innlegget slik at andre som også er blant de skjulte deprimerte ikke lenger føler seg så alene.

    2. Fine bilder pusenuskbilder av kattene dine 🙂 Du fanger virkelig de små øyeblikkene, og du ser på bildene at de koser seg 🙂
      En fin kveld ønskes deg, mannen din og kattene dine 🙂
      Godklem fra Irene

    3. Såååå herlige bilder av søtingene dine snuppa mi;)) Det vises godt at de koser seg ute på verandaen deres;)) Og jeg synes du får frem uttrykket i fjeset til Dixie og Nadina. Når jeg ser uttrykket til Dixie og Nadina ser jeg godt at Snuppa ser så snill og uskyldig ut i forhold.
      Jeg gleeeder meg til å treffe Elvis når jeg kommer til Trondheim om to uker;))
      Ha en finkveld;))
      Stooor klem fra Else Marit

    4. Else Marit: Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg vennen! Kjempekoselig at du liker bildene mine, og det motiverer meg til å fortsette å dele bilder med dere på facebook, instagram, snap og blogg 🙂

      Jeg gleder meg kjempemasse til du kommer hjem, og til å treffe deg 🙂 Ikke minst til at du får treffe Dixie, Nadina og Elvis 🙂 Du kommer til å smelte for Elvis <3 🙂

      Når Dixie og Nadina kommer på dommerbordet til sin grunnbedømmelse, er det enkelte av dommerne som legger fra seg pennen, og utbryter: "Wow!" 🙂

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag 🙂

      Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg