50 SPØRSMÅL TIL SP/SC (N) HAKRILAS AROS <3 :)


Godpusegutten SP/SC (N) Hakrilas Aros <3 🙂 

 

 

1) Hvor gammel er du om 5 år? 

– Snart 14 år. 

 

2) Hvem har du vært sammen med i minst 2 timer i dag?

– Matmor og tullhønene Nadina og Dixie. 

 

3) Hvor høy er du?

– En gylden halvmeter. 

 

4) Hvilken film så du sist?

– En typisk damefilm som matmor ser på. Jeg vet ikke navnet. 

 

5) Hvem ringte du sist?

– Prøver hardt å telepatere til matmor at hun hun skal gi meg fisk, men det er vanskelig. 

 

6) Hvem ringte deg sist?

– Jeg har ikke telefon, men matmor og matfar har. 

 

7) Hva stod i den siste sms’en du fikk?

– Har ikke fått noen sms’er siden jeg ikke har mobil. 

 

8) Foretrekker du å ringe, eller å sende sms?

– Jeg ville foretrukket å ringe. 

 

9) Hva er ditt favorittsted?

– Kanskje på en restaurant hvor de serverer masse fisk. 

 

10) Hvilket sted foretrekker du minst?

– På et sted hvor de ikke har fisk. 

 

11) Når så du moren din sist?

– I september 2008, for da ble mammaen min syk og døde <3 

 

12) Hvilken øyenfarge har du?

– Grønn

 

13) Hvilken julesang er din favoritt?

– Musevisa

 

14) Er foreldrene dine gift eller skilt?

– Kattepappen min stakk av etter han og mamma laget meg. Kattemammaen min hadde alt ansvar alene for lillesøsteren min og meg. 

 

15) Når våknet du i dag?

– Kl.06.45. 

 

16) Hvor tror du at du befinner deg om 10 år?

– Da er jeg kjempegammel, og er sikkert en god ryggvarmer for matmor og matfar. 

 

17) Hva skremte deg om natten som barn?

– At det kom en stor hund og skremt meg. 

 

18) Hvilket Youtube-klipp var det siste som fikk deg til å le?

– Katter som lurer sine matmødre og matfedre med å gjøre morsomme ting 🙂

 

19) Hva er din beste egenskap?

– Kul, kjekk, morsom, kjælen, omsorgsfull, tillitsfull, gir masse kjærlighet og “love” til de tobente og leken 🙂

 

20) Hva er din verste egenskap?

– Liker å terge matmor og matfar å gå på kjøkkenbenken når jeg ikke får lov, og litt sta og egen.

 

21) Sover du med klær om natten?

– Jeg har på meg pelsen min.

 

22) Hvor mange puter har du i sengen?

– Ingen, for den puten sover Nadina på. 

 

23) Hva er det rareste du har spist?

– Svinekoteletter siden jeg liker best fisk. 

 

24) Har du stasjonær eller bærbar datamaskin?

– Matmor har bærbar. 

 

25) Foretrekker du sko, sokker eller barføtter?

– Helst barføtter, men hvis det regner og det er vått ute på katteverandaen skulle jeg ønske å ha sokker på meg. 

 

26) Hva hører du på akkurat nå?

– Matmor som synger. 

 

27) Hvilken iskrem er din favoritt?

– Fiskeiskrem. Nam, nam :p Det høres godt ut 🙂 

 

28) Hvilken dessert er din favoritt? 

– Fiskepudding. Det høres ut som en god dessert 🙂 

 

29) Hva er den største premien du har vunnet?

– At jeg får bo i huset til matmor og matfar. De gir meg kjempemasse kjærlighet, kos og omsorg. Ellers må jeg skryte av at jeg ble BIS (Best in show), og jeg er den eneste abyssineren her i huset som har blitt BIS 🙂

 

30) Liker du kaffe?

– Kanskje hvis det er fisk opp i. 

 

31) Hva drikker du helst til frokost?

– Vann

 

32) Hvem var din favorittlærer på videregående skole?

– Jeg har ikke gått på videregående skole. Mine favorittlærere i livet har vært matmor og matfar. 

 

33) Kan du spille poker?

– Nei. 

 

34) Hva har du spist i dag?

– Royal Canin tørrfór. 

 

35) Nevn en historisk person som interesserer deg?

– Mine katteforfedre i Egypt. 

 

36) Hvilken radiostasjon var den siste du hørte på? 

– NRK P1

 

37) Vil du ha barn?

– Jeg er kattepappa til mange barn (12 stk). 

 

38) Kan du noen andre språk enn Norsk?

– Jeg sier “Bæææææ” når jeg vil ha noe, men matmor og matfar terger meg 🙂 

 

39) Sover du på en spesiell side?

– Sover på magen eller krøllet sammen som en pelsball. 

 

40) Foretrekker du havet eller basseng?

– Liker ikke vann, men matmor dusjer meg en uke før jeg skal på utstilling. 

 

41) Hva bruker du helst penger på?

– Hadde jeg hatt egne penger, ville jeg kjøpt meg fisk. 

 

42) Eier du dyrebare smykker?

– Jeg er jo hannkatt jo, og hva skal jeg med smykker? 

 

43) Hva er ditt favorittprogram på TV?

– Katten med støvlene. 

 

44) Hva skal du gjøre i helgen?

– Slappe av, være kul, være sosial, få masse kos og erte matmor og matfar 🙂

 

45) Kan du stå på slalom?

– Jeg sier som Ole Brumm: “Jeg har aldri prøvd, så jeg kan det sikkert” 🙂 

 

46) Hvordan imponerer man deg?

– Komme med masse fisk til meg. 

 

47) Hva slags ringelyd har du på telefonen?

– Matmor har en irriterende ringelyd fra Iphone. 

 

48) Fortell om tre ting som leserne dine antakelig ikke vet om deg? 

– Litt lat, liker å tenke på meg selv hvis jeg kan få fordel av det og at jeg vet at jeg er verdens peneste katt 🙂

 

49) Hva har du nærmest deg nå som er rødt?

– Småjentene Dixie og Nadina. 

 

50) Er du sosial?

– Jeg er en abyssiner, og vi abyssinere er den mest sosiale katterasen, og svaret er et klart: “Ja!” 🙂 

1 kommentar
    1. Fineste Aros. Det der en kosegutt. Og jeg elsker hans lynne. Det er sikkert fordi Snuppa vår har arvet hans herlige lynne;))
      Ha en fin kveld;))
      Stooor klem fra Else Marit

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg