BILDER FRA TRØNDERKATTEN SIN UTSTILLING 28.03 – 29.03.2015 :)


28.03 – 29.03.2015 var det duket for årets første utstilling. Den ble arrangert av Trønderkatten i Autronicahallen. Selv var jeg tilstede lørdag 28.03.2015, men søndag 29.03.2015 var jeg syk med høy feber pga lungebetennelse, og kunne ikke være tilstede på utstillingen. Tusen takk til min abyssinervenninne Anna som passet på Nadina på utstillingen <3 🙂 Her er Nadina i utstillingsburet 🙂

 


Bilde av Nadina tatt før hun skulle til sin grunnbedømmelse 🙂 Bildet er tatt av Maria Westling som er utdannet fotograf. Dere kan besøke hjemmesiden til Maria her: http://www.wmartphoto.se

 


Nadina på dommerbordet til sin grunnbedømmelse hos dommer Henry Hornell. Lørdag 28.03.2015 fikk Nadina sitt 9. CACS-cert 🙂 Bildet er tatt av Maria Westling som er utdannet fotograf. Dere kan besøke hjemmesiden til Maria her: http://www.wmartphoto.se

 


Lørdag 28.03.2015 fikk Nadina sitt 9. CACS cert, og søndag 29.03.2105 fikk Nadina sitt 10. CACS cert. Her er den kjempefine cert-sløyfen som Nadina fikk 🙂 

 


Nadina ble også NOM (dommerens beste) til panelet både lørdag 28.03.2105 og søndag 29.03.2015. Her er den kjempefine NOM-pokalen som Nadina fikk 🙂 

 


Nadina under panelet lørdag 28.03.2015 🙂 

 


Nadina på bordet under panelet lørdag 28.03.2015 🙂 

 


Nadina under panelet lørdag 28.03.2015 🙂 

 

Tusen takk til Maria Westling for lån av bilder 🙂 Besøk hjemmesiden til Maria her: http://www.wmartphoto.se


 


 


4 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med fine utstsillingsresultater 🙂 Jeg synes kattene dine er så fine, og jeg skjønner du er stolt av dem <3
      Før vi reiste på hytta på søndags ettermiddag var jeg og jentene innom utstillingen i Autronicahallen, og jeg så Nadina i buret, men du var ikke å se. Da fikk jeg høre at du var syk.
      Tusen takk for at du deler de fine bildene dine 🙂
      Du må ha en fin søndag 🙂

    2. Irene: Tusen takk for det! Jeg er kjempeglad fordi Nadina fikk sine to cert, og nå har hun ett cert igjen før hun blir Supreme Champion. Det blir kjempeherlig, og samtidig også litt vemodig.

      Ja jeg fikk høre at noen hadde vært og spurt etter meg på søndag. Det var flere venner som også var innom, men så bare katten og ikke meg. Jeg lå i 40 i feber på den søndagen, og sov det meste av hele den dagen.

      Ønsker deg deg en kjempefin søndagskveld 🙂

      Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg