NYE BILDER AV GODPUSEJENTA (N) HAKRILAS FLORENCE <3 :)

Jeg synes det er kjempekoselig å motta bilder av abyssinerkattungene i de forskjellige kullene jeg har hatt. Det er kjempekoselig for meg som oppdretter å følge med utviklingen til kattungene <3 🙂 Denne gangen har jeg lyst til å vise frem godpusejenta (N) Hakrilas Florence fra F-kullet som flyttet i april/mai. 

 

 


(N) Hakrilas Florence sammen med bestevennen sin Sarah <3 <3 🙂 Foto: Randi Nilsskog

 


Godpusejenta Florence som nå er blitt 5 måneder gammel <3 🙂 

 


(N) Hakrilas Florence har vokst seg kjempefin og flott <3 🙂 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#abyssiner #abyssinerkattunger “kattunger #kattungekull #hakrilasflorence #bilder #utvikling #rasekatter #katter #kjæledyr

 

6 kommentarer
    1. Nåh <3 Jeg ble forelsket og rørt av å se på det første bildet med Florence og hundene <3 Du snakker om et vakkert og uttrykksfult bilde 🙂
      Fin, fin kveld til deg, mannen din og kattene dine 🙂
      Klem, klem fra Mona Elisabeth

    2. Åhhh snuppa mi så råfine bilder av Florence;)) Hjertet mitt sank av bildet av Florence og hunden. Og det viser ekte venneksap;))
      Ha en fin fredag;))
      Stooor klem fra Else Marit

    3. Som hun har vokst siden jeg så henne hjemme hos deg, og du og du så vakker hun er <3
      Vakkert bilde av Florence og bikkja <3 Det vises at de to der er gode venner 🙂
      En fin kveld ønskes deg og dine 🙂
      Godklem fra Irene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg