NYE BILDER AV DE KJEMPEHERLIGE KATTUNGENE (GRACE, GIZMO OG GONZO) <3 :)

I dag er kattungetrioen til Elvis og Nadina to dager gamle, og navnene deres blir: Grace, Gizmo og Gonzo <3 🙂 Nadina er blitt helt mamma, og hun storkoser seg sammen med ungene sine. Hun har lagt pal nesten hele tiden og ammet, og når hun tar seg pause er det kun for å gå i kattedoen, titte ut døren eller å spise. 

Kattungene har lagt godt på seg, og alle tre har økt i vekt 🙂 Det tyder på at Nadina har mer enn nok med melk, og det er kjempegodt å tenke på.

Nadina er kjempestolt av kattungetrioen sin, og hun viser dem mer enn gjerne frem. Når hun ligger og ammer kattungene sine, elsker hun å få kos og klapp. Da maler hun lykkelig, og ligger og masserer med forlabbene sine <3 🙂 Godpusejenta mi har alltid vært en kjempeflink kattungemamma til kattungene sine <3 🙂 

Det er ikke så mye å fortelle om kattungene, for hverdagen deres ser nokså lik ut, og dagene består av å sove, die på pattene til mamma Nadina, sove, die osv. Når jeg sitter ved fødekassen, så stikker jeg hånda inn og stryker kattungene med en finger. Det er kjempeviktig å lære kattungene at menneskehender ikke er farlige, og det er viktig at kattemammaen også ser at jeg ikke vil gjøre kattungene hennes noe vondt. Her er det faktisk snakk om gjensidig tillitsforhold mellom kattemamma og oss som matmor og matfar. Når Nadina viser meg tilliten ved at jeg får lov til å klappe kattungene skal jeg ikke pushe grensene til kattemammaen slik at hun blir stresset. 

Jeg har selvfølgelig knipset noen bilder i går og i dag, men når kattungene ligger i fødekassen slik de gjør nå, blir bildene lite varierte. 

 

HER ER NOEN NYE BILDER AV KATTUNGETRIOEN:

 


Kattungetrioen til Elvis og Nadina 1 dag gammel <3 <3 <3 🙂 

 


Kattungene Grace, Gizmo og Gonzo har det lunt og varmt i fødekassen <3 🙂 

 


Kattungene 2 dager gamle 04.05.2016 <3 <3 <3 🙂 

 


Kattungene i fødekassen <3 🙂 

 


Kattungene i trygge og varme omgivelser i fødekassen <3 🙂 

 


To av kattungene <3 <3 🙂 

 

video:040516kattungenetilnadinatodagerga
Kattemamma godpusejenta mi Nadina i fødekassen, og kattungene drikker melk <3 🙂 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#abyssiner #kattunger #kattungekull #abyssinerkattunger #rasekatter #katter #kjæledyr #bilder

 

10 kommentarer

Siste innlegg