FORSKJELLIGE BILDER AV DEN KJEMPEHERLIGE KATTUNGETRIOEN, FELICIA, FLORENCE OG FELIX <3 :)


Kattungene er nysgjerrige på hva som skjer på andre siden av kattungebingen. Her er det to nysgjerrige kattunger som lurer fælt på hva matmor holder på med 🙂 

 


Kattungene er kjempeaktive, de lekesloss, jager hverandre, jakter på hverandre, jakter på mamma Dixie sin hale og løper rundt i kattungebingen. Det er virkelig fart på dem nå ja 🙂 

 


Tre nysgjerrige kattunger utforsker den nye kattungeleken som de fikk 🙂 

 


Vi prøver å sette oss i kattungebingen flere ganger om dagen for å leke med kattungene, og her er det matfar sitt kne som blir gjenstand som klatrestativ, og to av kattungene fant fort ut at de kunne komme seg over kanten på kattungebingen 🙂 Til slutt gikk det sport i det 🙂 

 


Her er det matmor sine tær som snart blir gjenstand for fire hjørnetenner 🙂 PS! Til orientering ser jeg ut som en selvskader på leggene…. Det er ikke godt når 3 abyssinerkattunger bruker buksebeinet til klatrestativ 🙂 

 

 

 

 

 

 

 

#abyssiner #abyssinerkattunger #rasekatter #kattunger #kattungekull #bilder #kjæledyr

 

6 kommentarer
    1. Heldige deg som kan glede deg over disse vakre kattungene 🙂 Kjekke situasjonsbilder av kattungene som du har tatt 🙂 Jeg ser dem for meg her jeg sitter.
      Fin, fin kveld til deg, mannen din og kattene dine 🙂
      Klem, klem fra Mona Elisabeth

    2. Åhhh herregud sååå artig å se bildene av småttisene snuppa mi, og jeg ser dem for meg. Husker Snuppa vår hvordan hun var da hun var kattunge. Og hun var høyt og lavt. Vi satt med hjertet i halsen mange ganger vi.
      Ha en fin kveld;))
      Stooor klem fra Else Marit

    3. Neste gang jeg kommer og besøker deg bør du telle kattungene når jeg drar igjen, for det kan fort være en kattunge i manko 🙂 Jeg er forelsket i alle tre, og kunne ha kjøpt dem alle sammen. Hahah 🙂 Da hadde vel Maco fått sjokk tror jeg 🙂
      En fin fredag ønskes deg 🙂
      Godklem fra Irene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg