VINNERE SOM VANT PREMIER TIL FOTOKONKURRANSEN I SEPTEMBER 2015 :)

Det er tid for trekning av fire premier til fire kjempeheldige vinnere av fotokonkurransen jeg hadde på hovedbloggen min for (N) Hakrilas Abyssineroppdrett: http://www.hakrilas.no/blogg, og på facebooksiden for hovedbloggen for (N) Hakrilas Abyssineroppdrett 🙂

 

Jeg har kjempelyst til å presentere de kjempefine vinnerbildene for dere også:

 

video:041015trekningav4premie14.plassen gikk til Solfrid Jensen 🙂

Det kjempefine bildet av abyssinerhunnkatten Ingave’s Shakira som eies av Solfrid Jensen 🙂
video:041015trekningav3premie1

3.plassen gikk til Marit Åsegg 🙂


Den kjempefine abyssinerhannkatten (Oliver) til Marit Åsegg 🙂
video:0410115trekning2premie1

2.plassen i fotokonkurransen gikk til Siv Anita Pettersen 🙂


Siv Anita Pettersen sin kjempesøte katt mener det er viktig med en god tannpuss 🙂
video:041015trekningav1premie1

1.plassen i fotokonkurransen gikk til Rune Breiset 🙂


Den kjempeflotte katten Kaarlo som eies av Rune Breiset ute på tur 🙂

Kattelekene i denne fotokonkurransen er gitt av Stargate Petshop: http://stargatepetshop.no/ som er hovedsponsor for hovedbloggen for (N) Hakrilas Abyssineroppdrett: http://www.hakrilas.no/blogg

Denne kattematen er gitt av Eukanuba: http://www.eukanuba.com/

#vinnere #fotokonkurranse #kattebilder #trekningavpremier #stargatepetshop #eukanuba 

 

 

 

7 kommentarer
    1. Jeg må få gratulere så mye til alle som vant 🙂 Morsomt å få se bidler av billedbidragene og vinnerbildene.
      Jeg lo av de to siste trekningene der katten rapper lapper ut av boksen 😀
      Du må ha en fin onsdag 🙂
      Godklem fra Irene

    2. Gratulerer, gratulerer til de heldige vinnerne av fotokonkurransen 🙂 Velfortjent at de vant. Kjekt at du viser frem bildene som kommer inn til fotokonkurransene som du har. Det er du flink til 🙂
      Fin, fin torsdag til deg, mannen din og kattene dine 🙂
      Klem, klem fra Mona Elisabeth

    3. Irene: Når jeg først har fotokonkurranse på bloggen min, vil jeg gjerne presentere bildene av alle kattene, for å vise frem alle de kjempefine kattene som bloggleserne mine sender inn, og de synes det er moro at deres bilder blir vist på bloggen min 🙂

      Ja når Elvis stakk av med den første lappen fant jeg fort ut at det måtte være vinneren. Det skjedde så fort også, og jeg rakk jo ikke å stoppe ham før han hadde hoppet ned på gulvet med lappen i munnen.

      Syns det var kjempegøy å få med katten på trekningen 🙂

      Ønsker deg en kjempefin torsdag 🙂

      Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    4. Mona Elisabeth: Tusen takk for kjempekoselig tilbakemelding 🙂 Ja når jeg har fotokonkurranse på bloggen min, synes jeg det er morsomt å få lov til å vise frem bildene leserne mine sender inn. De blir jo kjempeglade for å se bildene sine på bloggen min 🙂 Mange av de som er bloggfølgere, har ikke blogg selv, men de følger med, og trykker “liker” på facebooksiden til kattebloggen min :9

      Ønsker deg en kjempefin torsdag 🙂

      Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    5. Grattis til alle vinnere;)) Herlighet så mange herlige kattepusbilder du fikk inn. Og det har vært artig å se alle bildene;))
      Ha en fin kveld;))
      Stooor klem fra Else Marit

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg