NYE BILDER AV MIN KJEMPEHERLIGE ABYSSINERTRIO <3 :)


Godpusedronningen Nadina i en skikkelig strekk etter hun har slappet av og sovet <3 🙂 

 


Godpusejenta Nadina <3 🙂 

 


Godpusejenta Dixie Rose <3 🙂 

 


Godpusejenta Dixie Rose <3 🙂 

 


Godpusegutten S* Skimmerdal’s Elvis slapper av <3 🙂 

 


Godpusegutten Elvis lurer fælt på hva matmor holder på med <3 🙂 

 

video:160615dixieogelvisDet mest rørende som finnes er når katter viser omsorg, og er kjærlig og snille med hverandre <3 🙂 Jeg blir kjemperørt og glad når jeg ser hvor snille Nadina og Dixie er mot lille Elvis <3 Hadde vi mennesker vært like snille og kjærlige med hverandre hadde det ikke vært sjalusi, uvennskap og krig i verden <3 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Flotte bilder av abyssinerne dine du deler med oss 🙂 Jeg la ut noen nye bilder av Macco på facebook- og instagramprofilen min i kveld. Det er jentene som har tatt dem. Jeg synes bildene ble fine, og jeg delte bilene på maine coon forumet hvor jeg er medlem 🙂
      En fin kveld ønskes deg 🙂
      Godklem fra Irene

    2. Irene: Tusen takk for en kjempekoselige kommentar fra deg 🙂 Kjempekoselig at du likte bildene mine 🙂 Jeg så de flotte bildene av Macco i går på facebooken og instaen din. Det var kjempefine bilder av ham <3 🙂 Han er nå så nydelig gutt da <3 🙂

      Jeg synes det er koselig å dele bilder av kattene som jeg elsker av hele mitt hjerte <3 🙂

      Ønsker deg en kjempefin onsdag 🙂

      Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg