EKTE KATTEKJÆRLIGHET OG VENNSKAP MELLOM KATTER <3 :)

video:160615kosepuserdixieelvis

Kosepusene Dixie Rose og Elvis er blitt kjempegode venner <3 <3 Dixie har faktisk adoptert Elvis som sin egen kattunge <3 🙂 Hun går og lokker på ham slik en kattemamma lokker på kattungene sine 🙂 Mammahjertet mitt smelter fullstendig <3

 


Elvis slapper av i nærheten av Dixie 🙂 Han er blitt helt avhengig av henne 🙂

 


Dixie synes det er kjempeviktig at Elvis er ren og pen 🙂

 


To avslappede og gode venner Dixie Rose og Elvis <3 🙂

 


Er det rart at hjertet mitt smelter fullstendig når kattene er så kjempegode og omsorgsfulle mot hverandre? Svaret mitt er nei! Vi mennesker har mye å lære av dyrene 🙂

 

12 kommentarer
    1. Så fin og kjærlighetsfull video <3 Jeg sitter med tårene i øynene mine, for Dixie og Elvis ser så gode ut med hverandre <3
      Fine og kjærlighetsfulle bilder også 🙂 Enn om vi mennesker hadde vært så snille med hverandre <3
      En fin ettermiddag ønskes deg 🙂
      Godklem fra Irene

    2. Åhhhh helledussen så søt video av Dixie og Elvis;)) Og så nusselige bilder også;)) Når jeg ser slike søte videoer blir jeg rørt;))
      Ha en fin ettermiddag snuppa mi;))
      Stooor klem fra Else Marit

    3. Irene: Tusen takk for kjempekoselig kommentar! Kjempekoselig at du likte videoen og bildene 🙂 Det motiverer meg for å fortsette å ta bilder som jeg deler med dere som følger meg på facebook, instagram, blogg og snapchat 🙂

      Ja enn om vi mennesker hadde vært slik mot hverandre. Da hadde det ikke vært krangling, krig og uvennskap nei!

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag 🙂

      Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    4. Tuva: Tusen takk for det kjempekoselig kommentar fra deg! Ja alle 3 kattene har hver sin kjempeherlige personlighet som jeg elsker <3 🙂

      Tok en titt på bloggen din, og jeg synes katten din var kjempesøt <3 🙂

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag 🙂

      Purr, purr fra Toril og kattene

    5. Else Marit: Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg vennen! Kjempekoselig at du likte videoen og bildene 🙂 Det motiverer meg til å fortsette å ta bilder og videoer som jeg deler med dere 🙂

      Jeg også blir kjemperørt når jeg ser hvor snill Dixie er mot Elvis, og når jeg ser Nadina nå lar Elvis få sove på puten hennes. Det er de små tingene i hverdagen i tilvenningsfasen til Elvis som gjør at jeg blir kjemperørt over hvor snille kattene mine er <3 🙂

      Jeg gleder meg til at du får treffe Elvis når du kommer til Trondheim 🙂

      Nå er det jo ikke mange dagene før dere reiser til London. Gleder meg til å høre hvordan dere har hatt det 🙂

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag 🙂

      Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    6. Groshverdag: Tusen takk for kjempekoselig kommentar vennen! Ja vi har mye å lære av dyrene våre. Hadde vi mennesker vært like kjærlige mot hverandre hadde det ikke vært sjalusi, uvennskap og krig i verden!

      Ønsker deg en kjempefin onsdag 🙂

      Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg