FOTOGRAFBILDER AV FOTOMODELLEN NADINA <3 :)

På Trønderkatten sin utstilling var det en proff fotograf tilstede som fotograferte kattene. Fotografen heter Maria Westling, og bor i Umeå i Sverige. Dere kan besøke hjemmesiden til Maria her: http://www.wmartphoto.se

Hun hadde rigget seg til i en av garderobene i Autronicahallen hvor hun hadde et fotostudio. Alle utstillere som ønsket fikk lov til å bestille tid til fotografering.

Jeg hadde lenge tenkt på å ta ordentlige fotografbilder av kattene mine, og dette var en gylden mulighet til å få tatt bilder av dronninga vår 🙂

 

Her er fotografbildene av Ingave’s Nadina:

 


Godpusedronningen vår Ingave’s Nadina 🙂 Fotograf: Maria Westling.

 


Fotografbilde av Nadina tatt av Maria Westling 🙂

 


Fotomodellen Nadina 🙂 Fotograf: Maria Westling

 


Godpusedronningen Nadina hos fotografen 🙂 Fotograf: Maria Westling

 


Nysgjerrige Nadina følger med på hva fotografen holder på med 🙂 Fotograf: Maria Westling

 

Det var disse bildene jeg falt pladask for da jeg skulle velge meg fem bilder 🙂 DPersonlig synes jeg Maria fikk frem personligheten til Nadina som type, den nysgjerrige pusejenta vår som følger med på hva som skjer.

Til dere som har dyr, anbefaler jeg dere på det varmeste å få en profesjonell fotograf til å ta bilder.

Mange dyr blir sikkert engstelige når de kommer inn i et fotostudio, men fotografene som kan å fotografere dyr vet akkurat hva de skal gjøre for å få bildene bra. Dersom hunden/katten din er alt for engstelig å reise bort til et fremmed sted, er det mange fotografer som kommer hjem til eierne for å fotografere dyrene. Hjemmemiljøet er mer tryggere.

Jeg synes det var kjempegøy å få tatt proffe og kjempefine bilder av Nadina, og jeg har bestemt meg at jeg skal fotografere Dixie på klubben min (KKMN) sin utstilling i juni. Ønsker gode bilder av henne også.

 

Gå inn på hjemmesiden til Maria Westling for å ta en titt på bildene hennes: http://www.wmartphoto.se

4 kommentarer
    1. Fantastsike bilder av Nadina <3 Da jeg så bildene dine på facebook i går ble jeg sittende lenge å se på dem alle sammen, for jeg forelsket meg i bildene.
      Første uka av mai skal vi ta fotografbilder av jentene, og de vil ha med seg Macco på bildene. Det sa fotografen ja til. I begynnelsen var jeg skeptisk til forlaget fra døtrene våre om at de ville ha med katten på bildet, men etter jeg snakket med fotografen så ombestemte jeg meg. Vi skal samtidig ta familiebilde, og Macco skal få være med på bildene 🙂
      Du må ha en fin fredag 🙂
      Godklem fra Irene

    2. Åhhhh råfine bilder av fotomodellen din snuppa;)) Bildene var råfine. Og du ser det er Nadina som jeg kjenner henne;)) Artig at du fikk tatt ordentlige bilder hos profesjonell fotograf;)) Det fikk jeg lyst til å gjøre med vår Snuppelure også.
      Ha en fin lørdag;))
      Stooor klem fra Else Marit

    3. Irene: Tusen takk for det 🙂 Maria er en kjempeflink fotograf, og hun fikk frem hele typen til Nadina på bildene slik at jeg som eier ser at det er henne 🙂 Har sett flere bilder som hun har tatt, og hun er kreativ når hun tar bilder både av mennesker og dyr 🙂

      Ønsker deg en kjempefin onsdag 🙂

      Purr, purr, og stor klem fra Toril

    4. Else Marit: Tusen takk for det Else Marit vennen min! Jeg er kjempefornøyd med bildene som fotografen tok, og hun fikk frem personligheten til Nadina gjennom bildene. Når hun tar bilder er hun kjempekreativ, og bruker fantasien for å få bra bilder 🙂

      Jeg anbefaler dere å gjøre det, og dere vil ikke angre 🙂

      Ønsker deg en kjempefin onsdag 🙂

      Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg