50 SPØRSMÅL TIL GIC (N) HAKRILAS DIXIE ROSE <3 :)


Godpusenjenta GIC (N) Hakrilas Dixie Rose <3 🙂 

 

 

1) Hvor gammel er du om 5 år? 

– 8 1/2 år. 

 

2) Hvem har du vært sammen med i minst 2 timer i dag?

– Gammelkatten Aros, mamma Nadina og matmor. 

 

3) Hvor høy er du?

– Akkurat passe høy nok for meg selv.  

 

4) Hvilken film så du sist?

– I går kveld så jeg på “Frikjent” da jeg lå på plassen min i sofaen.  

 

5) Hvem ringte du sist?

– Prøver hardt å telepatere til matmor at hun hun skal gi meg fisk, men det er vanskelig. 

 

6) Hvem ringte deg sist?

– Tror du vi katter har mobil? Matmor har mobil, og hun snakket veterinæren om at jeg må ha time til min årlige vaksine.  

 

7) Hva stod i den siste sms’en du fikk?

– Matmor fikk bekreftet time til veterinæren om at time til vaksinering for meg var i orden. 

 

8) Foretrekker du å ringe, eller å sende sms?

– Jeg ville foretrukket å ringe. 

 

9) Hva er ditt favorittsted?

– I vinduskarmen når solen skinner. Det er så varmt og godt da 🙂

 

10) Hvilket sted foretrekker du minst?

– Ute på katteverandaen når det regner. 

 

11) Når så du moren din sist?

– Jeg ser henne når, for hun ligger oppe på flatskjerms-TV’n. 

 

12) Hvilken øyenfarge har du?

– Gul. 

 

13) Hvilken julesang er din favoritt?

– Lille Kattepus. 

 

14) Er foreldrene dine gift eller skilt?

– Kattepappen min var bare interessert i kattemammen min når hun hadde løpetid. De bor ikke sammen. 

 

15) Når våknet du i dag?

– Kl.07.15

 

16) Hvor tror du at du befinner deg om 10 år?

– Sammen med matmor og matfar. 

 

17) Hva skremte deg om natten som barn?

– At det kom en stor og skummel katt og skremte oss.  

 

18) Hvilket Youtube-klipp var det siste som fikk deg til å le?

– Katter som gjør dumme ting som ser morsomme ut for menneskene 🙂 

 

19) Hva er din beste egenskap?

– Søt, yndig, snill, kjælen, kosete, leken, og jeg mener selv at jeg bare er best 🙂 

 

20) Hva er din verste egenskap?

– Liker å terge gammelkatten Aros. Hi, hi, hi 🙂 Later som jeg av og til er kjempeskummel. 

 

21) Sover du med klær om natten?

– Jeg er en katt, og ikke et menneske 🙂 

 

22) Hvor mange puter har du i sengen?

– Ingen. Sover under dynen til matmor 🙂 

 

23) Hva er det rareste du har spist?

– Fisk. Jeg liker ikke fisk. 

 

24) Har du stasjonær eller bærbar datamaskin?

– Matmor har bærbar. 

 

25) Foretrekker du sko, sokker eller barføtter?

– Barføtter på potene mine. 

 

26) Hva hører du på akkurat nå?

– En sang som matmor har på PC’n. 

 

27) Hvilken iskrem er din favoritt?

– Bananiskrem. Det må være godt det 🙂 

 

28) Hvilken dessert er din favoritt? 

– Banan. 

 

29) Hva er den største premien du har vunnet?

– At jeg får bo i huset til matmor og matfar. De gir meg kjempemasse kjærlighet, kos og omsorg. Ellers vet jeg at jeg bare er best 🙂 

 

30) Liker du kaffe?

– Nei. 

 

31) Hva drikker du helst til frokost?

– Vann

 

32) Hvem var din favorittlærer på videregående skole?

– Jeg har ikke gått på videregående skole, men kattemammen min er min favorittlærer jeg har hatt. 

 

33) Kan du spille poker?

– Nei! Tullhøne 🙂

 

34) Hva har du spist i dag?

– Royal Canin tørrfór. 

 

35) Nevn en historisk person som interesserer deg?

– De som bestemte at keiserne i Egypt skulle være kattens tjenser 🙂

 

36) Hvilken radiostasjon var den siste du hørte på? 

– NRK P1

 

37) Vil du ha barn?

– Ja, men jeg vet det er mye å holde styr på.  

 

38) Kan du noen andre språk enn Norsk?

– Jeg kan kattespråket. 

 

39) Sover du på en spesiell side?

– Sover på magen, krøllet sammen som en pelsball eller på ryggen. 

 

40) Foretrekker du havet eller basseng?

– Huff, nei vann! 

 

41) Hva bruker du helst penger på?

– Hadde jeg hatt egne penger ville jeg brukt dem på bananer. 

 

42) Eier du dyrebare smykker?

– Nei, men matmor har smykker som jeg liker å leke med. 

 

43) Hva er ditt favorittprogram på TV?

– Sauen Shaun. 

 

44) Hva skal du gjøre i helgen?

– Slappe av, kose masse med matmor og matfar, leke, spise, være sosial og erte gammelkatten Aros 🙂 

 

45) Kan du stå på slalom?

– Nei jeg vil ikke.  

 

46) Hvordan imponerer man deg?

– Gi meg bananer.  

 

47) Hva slags ringelyd har du på telefonen?

– Matmor har en irriterende ringelyd fra Iphone. 

 

48) Fortell om tre ting som leserne dine antakelig ikke vet om deg? 

– Liker å tulle, liker å erte, later som om jeg er tøff, men er litt feig av og til, later som jeg er uskyldig slik at jeg slipper å få skylden for når noen av oss kattene gjør noe galt. 

 

49) Hva har du nærmest deg nå som er rødt?

– Jeg selv har rødt i pelsen min. 

 

50) Er du sosial?

– Selvsagt! Jeg er ikke abyssiner for ingenting 🙂 Vi er den mest sosiale katterasen står det i kattebøker. 

1 kommentar
    1. Kreativt gjort;)) Og det er artig når du på en måte lar katten fortelle;)) Jeg sitter og føler at det er Dixie som svarer på disse spørsmålene.
      Dixie er råsøt;))
      Ha en fin kveld;))
      Stooor klem fra Ofmariel

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg