50 SPØRSMÅL TIL GIC INGAVE’S NADINA <3 :)


GIC Ingave’s Nadina <3 🙂 

 

1) Hvor gammel er du om 5 år? 

– Snart 10 år. 

 

2) Hvem har du vært sammen med i minst 2 timer i dag?

– Datteren min Dixie Rose, Aroskastraten, matmor og matfar. 

 

3) Hvor høy er du?

– Høybent og elegant selvfølgelig 🙂

 

4) Hvilken film så du sist?

– Lå i fanget til matmor da hun så “Frikjent”.

 

5) Hvem ringte du sist?

– Jeg har ikke mobil, men matmor har mobil, og hun pratet med en venninne. 

 

6) Hvem ringte deg sist?

– Ingen, fordi jeg ikke har telefon, men matmor og matfar har. De får stadige telefonsamtaler. 

 

7) Hva stod i den siste sms’en du fikk?

– Matmor fikk en sms hvor matfar spurte om det var noe hun skulle ha på butikken. 

 

8) Foretrekker du å ringe, eller å sende sms?

– Jeg har ikke telefon, men hadde jeg hatt det ville jeg nok likt å ringe. Det kan blir vanskelig med fire labber å skrive sms 🙂

 

9) Hva er ditt favorittsted?

– Hjemme hos matmor og matfar selvfølgelig. 

 

10) Hvilket sted foretrekker du minst?

– I fjøset, for jeg har hørt det lukter så rart der. 

 

11) Når så du moren din sist?

– Det var høsten 2011 da jeg var på besøk hjemme der jeg ble født. 

 

12) Hvilken øyenfarge har du?

– Grønn

 

13) Hvilken julesang er din favoritt?

– På låven sitter nissen, fordi katten kommer og skremmer musene som plager nissen 🙂 

 

14) Er foreldrene dine gift eller skilt?

– De er samboere, men pappa har har vært utro med mange hunnkatter etter de fikk meg 🙂

 

15) Når våknet du i dag?

– Kl.07.00. Da serverte matfar frokost. 

 

16) Hvor tror du at du befinner deg om 10 år?

– Jeg bor fremdeles sammen med matmor og matfar, og koser meg her hjemme.

 

17) Hva skremte deg om natten som barn?

– Ingenting. 

 

18) Hvilket Youtube-klipp var det siste som fikk deg til å le?

– Katter som gjør morsomme ting 🙂

 

19) Hva er din beste egenskap?

– Snill, kjærlig, leken, omgjengelig, sosial, selvstendig. 

 

20) Hva er din verste egenskap?

– Sta hvis jeg det er noe jeg ikke vil. 

 

21) Sover du med klær om natten?

– Jeg er katt så jeg sover med pelsen. Er ikke en nakenkatt heller da 🙂

 

22) Hvor mange puter har du i sengen?

– 1, og det er min faste pute som jeg elsker å sove på. 

 

23) Hva er det rareste du har spist?

– Tomatsuppe, men da var jeg drektig. 

 

24) Har du stasjonær eller bærbar datamaskin?

– Matmor har bærbar. 

 

25) Foretrekker du sko, sokker eller barføtter?

– Barføtter på mine fine pusepoter. Det hadde blitt dyrt med fire sko på labbene, og det hadde sett rart ut 🙂

 

26) Hva hører du på akkurat nå?

– Reklame på TV2.

 

27) Hvilken iskrem er din favoritt?

– Vaniljeis.

 

28) Hvilken dessert er din favoritt? 

– Multekrem. 

 

29) Hva er den største premien du har vunnet?

– At jeg er kjempeheldig å få bo til matmor og matfar. De elsker meg, og jeg elsker dem <3 🙂 Jeg har vunnet mange fine premier på katteutstillinger som er skjønnhetskonkurranse for katter 🙂

 

30) Liker du kaffe?

– Nei. Det lukter vondt. 

 

31) Hva drikker du helst til frokost?

– Vann

 

32) Hvem var din favorittlærer på videregående skole?

– Jeg har ikke gått på videregående skole, men oppdretterne mine hvor jeg bodde da jeg ble født, matmor og matfar har vært mine beste lærere 🙂

 

33) Kan du spille poker?

– Nei. 

 

34) Hva har du spist i dag?

– Royal Canin tørrfór. 

 

35) Nevn en historisk person som interesserer deg?

– Keiserne i Egypt som hadde kjempefine katter som oss 🙂

 

36) Hvilken radiostasjon var den siste du hørte på? 

– NRK P1

 

37) Vil du ha barn?

– Jeg har allerede 10 stk, men jeg vil gjerne ha flere kattunger 🙂

 

38) Kan du noen andre språk enn Norsk?

– Katlansk 🙂

 

39) Sover du på en spesiell side?

– Sover som en ball med halen godt rundt meg 🙂

 

40) Foretrekker du havet eller basseng?

– Liker ikke vann. 

 

41) Hva bruker du helst penger på?

– Jeg liker når matmor kjøper katteleker og godbiter til meg og de andre kattene. 

 

42) Eier du dyrebare smykker?

– Nei, for jeg trenger ikke dyrebare smykker for å være pen. Jeg er skjønnhet i meg selv 🙂

 

43) Hva er ditt favorittprogram på TV?

– Dokumentarprogram om katter. 

 

44) Hva skal du gjøre i helgen?

– Slappe av, kose meg, leke, spise, sove, være sosial og finne på noen fantestreker med matmor og matfar 🙂

 

45) Kan du stå på slalom?

– Jeg har aldri prøvd, så jeg vet ikke. Det hadde vært upraktisk og vanskelig med fire slalomstøvler. 

 

46) Hvordan imponerer man deg?

– Kose masse med meg, klappe meg og la meg få komme i fanget ditt for å få kos 🙂

 

47) Hva slags ringelyd har du på telefonen?

– Matmor har en irriterende ringelyd fra Iphone. 

 

48) Fortell om tre ting som leserne dine antakelig ikke vet om deg? 

– At jeg er oppfinnsom, jeg lar meg lett dressere hvis jeg vil, jeg åpner dører, jeg er flink til å åpne kjøkkenskap og jeg er flink å gå ute i selen min. 

 

49) Hva har du nærmest deg nå som er rødt?

– Jeg har rødskjær i pelsen min. 

 

50) Er du sosial?

– Selvsagt 🙂 Jeg er abyssiner, og en abyssiner er en sosial rase 🙂

 

 

 

1 kommentar
    1. Søte Dixie. Artig gjort at du stiller spørsmål til kattene;)) Det blir på en måte mer personlig. Artig å lese snuppa;))
      Ha en fin kveld;))
      Stooo klem fra Else Marit

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg