DRØMMETYDNING – NÅR DIOZ DRØMMER :) (Video)

Denne videoen er laget av min bloggvenninne Carina Josefine: http://carinajosefine.com/  Hun er matmor til (N) Hakrilas Dario Dioz (til daglig Dioz). Dioz er kullbror til vår yngste abyssinerhunnkatt (Dixie Rose). Hele D-kullet var klin gærn etter bananer, og det er de den dag i dag. Bare jeg går i skapet hvor bananene ligger, så kommer Dixie løpende etter. Et par av dommerne som dømmer abyssinere på katteutstillinger mener Dixie Rose er en abymonkey 🙂 

Kos dere med denne kjempeherlige videoen 🙂 

2 kommentarer
    1. Den videoen var herlig og kreativt laget 🙂 Tenk å drømme om bananer da. En annen katt ville drømt om fisk 🙂
      Du må ha en fin dag 🙂
      Godklem fra Irene

    2. Irene: Tusen takk for det 🙂 Jeg fikk meg litt av en god latter jeg også når jeg så videoen for første gang, og jeg har videresendt den til flere av dommerne som har dømt abyssiner, og jeg husker en av dommerne som heter Thea skrev tilbake på facebook til meg: “Thank you, you made my day” 🙂

      Videoen var bare kjempekreativt laget 🙂

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke 🙂

      Purr, purr og klem fra kattene og meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg